sobota, 13 września 2014

9 miesięcy

jaki Jesteś mój maleńki - duży chłopczyku w wieku 9 miesięcy?
poza tym , że najcudowniejszy na całym świecie to:)
- ważysz prawie 11 kg
- masz 6 ząbków
- jesteś bardzo pogodnym chłopczykiem, który raczkuje po całym domu w tempie ekspresowym
- parę razy udało Ci się wstać na nóżki
- trzymany pod paszkami, zaczynasz robić swoje pierwsze kroczki
- w związku z umiejętnością przemieszczania, raczkujesz wszędzie tam , gdzie jest Twoja siostrzyczka

- zaczynacie pierwsze
" kłótnie " o zabawki:)
- natychmiast reagujesz płaczem, gdy ktoś zabierze coś z Twojej rączki, ale bardzo szybko nerwy Ci przechodzą:)
- lubisz wszelkie zabawki z kółeczkami, gazety i książeczki
- masz cudownie głośny śmiech,łatwo Cię łaskotać i rozśmieszać
- raczej nie boisz się obcych  ale też nie śmiejesz się od razu do nieznanych Ci osób

Syneczku! Chciałabym zatrzymać każdy dzień, każdą cudowną chwilę..nie potrafię ale na pewno głęboko w sercu zachowam..
jutro moje 32 urodziny...już dawno nie czułam się tak spełniona i szczęśliwa..a może nigdy..
Czuję się tak bo Ty Jesteś moim spełnionym marzeniem, bo mam Twoją cudowną siostrzyczkę, kochającego nas wszystkich Twojego tatusia, domek który wciąż pięknieje i pracę do której wróciłam i ...
Chwilo trwaj...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz